Chory na depresję, który się leczy farmakologiczne i terapeutycznie, nie zawsze czuje się zdrowy.



Niektóre objawy nie znikają, przeżywa się inaczej.

Chory na depresję, który się leczy farmakologiczne i terapeutycznie, nie zawsze czuje się zdrowy.

Leczenie jak najbardziej przynosi zmiany na lepsze, ale niektóre DEPRESYJNE ZMIANY są nieodwracalne.

Prościej? Bywa, że cały czas czuję się totalnie samotna, bywa, że chciałabym dniami i nocami zostać w łóżku, bywa, że nie mam motywacji, bywa, że chciałabym zniknąć, bywa, że lęki mnie zjadają.

Teraz jest inaczej, bo jestem wszystkiego świadoma, gaszę pożary zanim zdążą zapłonąć. To jednak nie znaczy, że jest łatwiej.

Ale no są pozytywy nieodwracalne ? widzę piękno, wrócił mój entuzjazm, potrafię się zachwycać, potrafię odpoczywać, potrafię walczyć o siebie i o bliskich, uczę się doceniać siebie i dbać o swoją wartość, uczę się ludzi, uczę się siebie, uczę się uczuć, dopuszczam do siebie przyjaźń, miłość.

Powtarzam to i będę powtarzała. Moja depresja jest dla mnie błogosławieństwem. Teraz BĘDĄC, oddaję co dostałam.

Ps. Aaaaaaa łóżko niezmiennie KOCHAM BARDZO ?????

Komentarze