Nagranie Sinead O'Connor pokazuje ciebie i mnie w depresji.



Depresja to nieopisane cierpienie. Moim marzeniem jest uświadomienie o tym jak najwięcej osób, by te mogły pochylić się nad bliskimi, którzy są w chorobie. Chcę dotrzeć też do chorych, by pokazać im, że nie są sami.
W Polsce na depresję choruje co dziesiąta osoba! Rozumiecie to??? I każdy z chorych myśli, że jest inny, że jest sam, że jest gorszy.

Nie jest!

Psychiatra to lekarz. Nie od bólu głowy czy brzucha a od bólu życia. On nie jest po to by zrobić z nas wariatów, ale po to, byśmy się nimi nie stali.
Psychoterapia to taka rehabilitacja naszego wnętrza. Bywa, że np. po wypadku by chodzić ludzie potrzebują długiej rehabilitacji. Tak samo jest z psychoterapią. By w depresji normalnie żyć, potrzebujemy rehabilitacji naszego wnętrza.
To wstrząsające nagranie Sinead O'Connor pokazuje jak cierpimy w depresji. Każdy z nas chorych.

Dziękuję jej za to, bo ja jeszcze się nie odważyłam pokazać komukolwiek w takim stanie. A byłam w nim nie raz nie dwa. Nie odważyłam się nawet wysłać nikomu wiadomości z prośbą o pomoc, bo jestem w takim stanie.

Te stany są straszne, ja się ich boję i myślę, że nie jedną osobę doprowadziły do samobójstwa. Dlatego trzeba o tym mówić.




fb: https://www.facebook.com/pokoleniedepresja/

Komentarze